استخراج کاتالیزور خودرو و کاتالیست پتروشیمی | خرید خاک کاتالیست | خرید کاتالیزور خودرو| آموزش استخراج طلا و نقره از قطعات الکترونیکی

فروش متابی سولفیت سدیم

یکی از خدمات تیم صنعتی بازیافت آنلاین فروش متابی سولفیت سدیم جهت رسوب دادن طلا است. در ادامه بیشتر با این ماده شیمیایی و کاربردهای آن در صنعت آشنا می شویم.

نکته مهم: متابی سولفیت سدیم حتما باید ساخت کشور آمریکا،آلمان و یا کانادا باشد تا از بازدهی ۱۰۰ درصد برخوردار باشد و متاسفانه نمونه چینی آن که بسیار بازدهی پایینی دارد،دز بازار ایران عرضه میشود،که سود جویان نمونه چینی آن را به قیمت نمونه خارجی به فروش می رسانند.

 

متابی سولفیت سدیم چیست؟

متابی سولفیت سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول Na2S2O5 است. همچنین به عنوان سدیم پیروسولفیت و سدیم دی سولفیت شناخته می شود. Na2S2O5 یک ترکیب یونی است که حاوی کاتیون سدیم (Na +) و آنیون متابیسولفیت (S2O52-) است. در حالت استاندارد خود ، متابی سولفیت سدیم به صورت یک پودر سفید یا سفید مایل به زرد وجود دارد . این ترکیب بوی کمی تندی شبیه به دی اکسید گوگرد دارد.

متابی سولفیت کاربردهای مختلفی به عنوان آنتی اکسیدان ، نگهدارنده و ضد عفونی کننده دارد. برخی از کاربردهای مهم این ترکیب شیمیایی در ادامه ذکر شده است.

لازم به ذکر است محفظه نگهداری این ماده شیمیایی باید کاملا عایق باشد. در غیر این صورت متابی سولفیت با اکسیژن ترکیب شده و اکسید می شود.

ثابت شده است که قرار گرفتن در معرض متابی سولفیت می تواند برخی از اندام ها را تحت تأثیر قرار دهد.در نتیجه هنگام کار کردن با این ماده شیمیایی باید ایمنی رعایت شده و از ماسک و دستکش و عینک استفاده شود.

 

 

فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

 

کاربردهای متابی سولفیت چیست؟

به عنوان نوعی افزودنی غذایی می توان از آن به عنوان ماده نگهدارنده و آنتی اکسیدان در غذا استفاده کرد.

از آن برای پاکسازی و تصفیه تجهیزات تولید آب خانگی به عنوان ماده تمیز کننده استفاده می شود.

از متابی سولفیت در فرآیند عکاسی نیز استفاده می شود.

در تولید مواد تمیز کننده ، شوینده ها و صابون ها استفاده می شود.

متابی سولفیت سدیم به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان در بسیاری از فرمولاسیون های دارویی استفاده می شود.

از متابی سولفیت به عنوان یک ماده کاهش دهنده در خمیر استفاده می شود. که در تولید شیرینی می تواند کاربرد داشته باشد.

جهت آهک زدایی پوست در صنعت چرم سازی کاربرد دارد.

در تولید پارچه و خمیر کاغذ از متابی سولفیت به عنوان یک ماده ی سفید کننده استفاده می شود.

 

کاربرد در استخراج طلا

بعد از آن که طلا داخل تیزاب سلطانی حل می شود از متابی سولفیت سدیم و یا سولفات آهن آزمایشگاهی جهت رسوب دادن طلا استفاده می شود. در نتیجه این ماده شیمیایی نقش مهمی در فرایند استخراج طلا ایفا می کند.

 

کلام آخر

شما همراهان گرامی می توانید جهت آموزش استخراج طلا از ضایعات با بازیافت آنلاین تماس بگیرید.

هم چنین جهت استعلام قیمت و خرید متابی سولیت سدیم و سایر مواد شیمیایی لازم برای استخراج فلزات گران بها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مقالات مرتبط