استخراج کاتالیزور خودرو و کاتالیست پتروشیمی | خرید خاک کاتالیست | خرید کاتالیزور خودرو| آموزش استخراج طلا و نقره از قطعات الکترونیکی

دستگاه آسیاب گهواره ای صنعتی

در صنعت بازیافت ، چه بازیافت فلزات باشد و چه سایر مواد قابل بازیافت ، برای فرآوری دوباره مواد بازیافتی، لازم است تا  مواد بازیافتی خرد و آماده بازیافت شوند. در این مواقع شما احتیاج به یک دستگاه آسیاب صنعتی دارید که مجموعه بازیافت آنلاین  با فروش دستگاه آسیاب گهواره ای صنعتی  توانسته این مشکل را حل کند.

مشخصات دستگاه آسیاب گهواره ای صنعتی

 

دستگاه آسیاب گهواره ای صنعتی

 

بدنه آلومینیومی
با مخزن ۳ لیتری
موتور ایتالیایی ۱۷۰۰۰ دور در دقیقه
دو تیغه از جنس فنر استیل

اینکه مواد تا چه اندازه خرد شوند ، بستگی به فرآیند هایی دارد که برای بازگردانی آنها انتخاب می گردد. برای مثال بیشتر فرآیند هایی که در شرکت بازیافت آنلاین انجام می شود ، مربوط به بازگردانی و استخراج فلزات است؛ پس مواد باید به اندازه کافی خرد و ریز شود تا سطح تماس آنها در فرآیند های شیمیایی به شدت بالا و فرآیند بازتولید یا استخراج مواد با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود .

برای این کار پس از انجام مراحل جداسازی و تفکیک مواد بازیافتی ، آنها را با دستگاه های بزرگی خرد کرده و به قطعات کوچک تر تبدیل می کنند؛ اما برای آسیاب کردن آنها به ذرات ریزتر و قابل فرآوری ، نیاز به دستگاهی قدرتمند و مناسب این کار است.

معمولا در این مرحله از دستگاه آسیاب صنعتی مدل گهواره ای استفاده می شود. این دستگاه این قابلیت را دارد که حجمی در حدود ۳ لیتر از مواد بازیافتی را آسیاب و آماده فرآیند ها و مراحل بعدی کند.

تیم تخصصی بازیافت آنلاین به دلیل تجربه و تخصص بالایی که در این زمینه کسب کرده اند، دستگاه آسیاب گهواره ای را مورد آزمایش و در مراحل بعدی مورد استفاده قرار دادند و پس از گذراندن این مراحل ، اقدام به عرضه این محصول در بازار کشورمان کردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه آسیاب گهواره با مشاوران تیم تخصصی بازیافت آنلاین تماس حاصل کنید.

 

جهت خرید دستگاه آسیاب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

۰۹۱۳۱۲۵۴۵۶۵

۰۹۳۹۱۲۵۴۵۶۵

میرزایی

مقالات مرتبط