استخراج کاتالیزور خودرو و کاتالیست پتروشیمی | خرید خاک کاتالیست | خرید کاتالیزور خودرو| آموزش استخراج طلا و نقره از قطعات الکترونیکی

قیمت بازیافت برد الکترونیکی

قیمت بازیافت برد الکترونیکی یک ماده بازیافتی بسیار متفاوت است. قیمت بازیافت برد الکترونیکی مطابق با محتویات فلزی موجود است که به سبب آن محتویات طلا، پالادیوم، مس و نقره مربوطه از PCB  به PCB و از تراشه به تراشه متغیر است. به این صورت که فاکتورهای مرتب سازی برای آن تعیین می کنیم. قیمت بازیافت برد الکترونیکی به صورت اتوماتیک چند بار در روز براساس قیمت های فعلی فلزات تنظیم می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت بازیافت برد الکترونیکی تنها کافی است با مجموعه بازیافت آنلاین تماس بگیرید.

ضایعات برد الکترونیکی چیست؟

ضایعات برد الکترونیکی به تمامی مواردی که مجهز به دوشاخه، سیم برق یا باتری می باشند که دیگر قابل استفاده نیستند. انواع گسترده ای از لوازم و تجهیزات الکترونیکی اعم از گوشی همراه و یخچال تا لوله های نورفلورسنت را در برمی گیرند. ضایعات برد الکترونیکی اعم از: کامپیوتر، موبایل، تلویزیون، ضبط صوت، دوربین عکاسی، ماشین های چمن زنی، چاپگرها، ماشین لباسشویی و سایر تجهیزات و لوازم الکترونیکی.

دلیل بازیافت بردهای الکترونیکی چیست؟

بازیافت ضایعات بردهای الکترونیکی به این دلیل است که  فلزات با ارزشی مانند: طلا، نقره، پلاتین، پالادیوم و غیره در آن ها وجود دارد که می توانید از آن ها درآمد کسب کنید.

نحوه بازیافت ضایعات بردهای الکترنیکی اجزای چسبانده شده به تخته ها را استخراج می کند. بازیافت برد ضایعاتی حدودا ۹۹% از فلزات گرانقیمت و نادر است که با بازیافت کردن آنها می توان مجددا آن ها را به چرخه تولید برگشت داد.

بخش مس تخته به عنوان یک ماده فلزی بازیافت شده است. بازیافت ضایعات بردهای الکترونیکی باعث می شود که منابع طبیعی همچون مس کاهش پیدا نکند، به این خاطر که پردازنده ها از این بردها چندین نوبت استفاده می کنند. با توجه به اینکه برای بازیافت آن ها بایستی تخته ها را تست کنید، زیرا این احتمال وجود دارد که روند بازیافت به بخش های خاصی از برد صدمه وارد کند. در ضمن به دلیل استفاده بیش از حد از این نوع برد مدار در صنعت الکترونیک، بازیافت بردهای الکترونیکی موجب کاهش یافتن زباله های جامد، دفن زباله و همچنین باعث آلوده شدن محیط زیست می شوند.

قیمت بازیافت برد الکترونیکی

مطالب خواندنی: استخراج طلا از کامپیوتر

هزینه بازیافت برد های الکترونیکی چقدر است؟

از مجموعه بازیافت بردهای الکترونیکی فلزات خاص و با ارزشی وجود دارند. این فلزات ارزشمند بیشتر در لپ تاپ، تبلت، تلویزیون های صفحه تخت، گوشی های هوشمند، وسایل الکترونیکی و نمایشگرها وجود دارد که ارزش فروش مجدد دارند. البته وسایلی که ارزش چندانی ندارند تحت عنوان دستگاه های الکترونیکی زباله جهانی (UWED) نامیده می شوند. این اقلام اغلب در مقابل از دست رفتن ارزش خود در زمان کاهش قیمت نفت می باشند، به این دلیل که فروش دوباره آن ها بسیار سخت است این اقلام شامل  تلویزیون های CRT، مایکروویو، روتر و اسکنر، سیم، چاپگر و … .

یکی از معظلات وسایل و تجهیزاتی که از ارزش بالایی برخوردار نیستند، حتی با پایین بودن قیمت نفت امکان بازیافت آن ها نیز بسیار گران است. این مسئله موجب خواهد شد تا مکان هایی برای دفن زباله های الکترونیکی به عنوان یک راهکار ارزان قیمت در نظر گرفته شود.

جمع بندی

به منظور جلوگیری از ایجاد تاثیرات مضر و زیان بار آن بر روی بدن و محیط زیست بهتر است از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مانند بازیافت آنلاین ارتباط بگیرید. جهت استعلام  قیمت بازیافت برد الکترونیکی می توانید از کارشناسان مجرب و با تجربه ما در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

مقالات مرتبط