استخراج کاتالیزور خودرو و کاتالیست پتروشیمی | خرید خاک کاتالیست | خرید کاتالیزور خودرو| آموزش استخراج طلا و نقره از قطعات الکترونیکی

کسب درآمد در خانه با بازیافت آنلاین

اگر شما هم در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی به دنبال کسب درآمد در خانه می گردید، اگر به دنبال یادگیری حرفه ای جدید و پردرآمد هستید، پیشنهاد می کنم در ادامه مقاله با ما همراه باشید. چون با یک ایده جدید و جذاب در خدمت شما هستیم.

استخراج طلا از ضایعات

 

کسب درآمد در خانه با بازیافت آنلاین

کسب درآمد در خانه با بازیافت آنلاین

 

شاید خبر نداشته باشید که تلفن همراه شما حاوی مقادیری از طلا است. یا در تعدادی از قطعات کامپیوتری که در خانه و محل کار از آن استفاده می کنید طلا به کار برده شده است. این قبیل وسایل که در زندگی روزمره نیز استفاده فراوانی می شوند پس از تمام شدن عمرشان به عنوان ضایعات الکترونیکی شناخته می شوند. جالب است بدانید علاوه بر طلا فلزات ارزشمند دیگری مانند نقره، مس، پالادیوم، پلاتین و ..در این نوع ضایعات وجود دارد که مساله بازیافت آن ها را به امری ضروری تبدیل می کند.

بازیافت انواع ضایعات به خصوص ضایعات الکترونیکی و استخراج فلزات گران بها به ویژه طلا از آن ها امروزه به یکی از مشاغل پردرآمد و محبوب تبدیل شده است. اما برای کسب درآمد در این راه باید از کجا شروع کرد ؟ قطعا اولین قدم در این مسیر یادگیری است. شما باید در ابتدا با روش های استخراج طلا از ضایعات و ابزارهای لازم در این کار آشنا شوید. ادامه این مسیر به تلاش و پشتکار شما برمی گردد که چقدر می توانید در این راه موفق شده و به کسب درآمد بپردازید.

تیم بازیافت آنلاین با چند سال تجربه در زمینه بازیافت ضایعات و استخراج طلا با تهیه ی پکیج های آموزشی استخراج طلا قدم به قدم در این مسیر همراه شما است.

تیم بازیافت آنلاین افتخار این را دارد که تا امروز به عزیزان زیادی در این مسیر آموزش داده و آن ها را برای کسب درآمد از بازیافت ضایعات آماده کرده است. کافی است سری به صفحه اینستاگرام ما یا گالری سایت بزنید تا عکس های موفقیت این عزیزان را مشاهده کنید.

خرید و فروش برد موبایل و کامپیوتر

یکی دیگر از پیشنهادات ما برای کسب درآمد در خانه خرید و فروش بردهای قدیمی موبایل و کامپیوتر است. بردهای موبایل یکی از منابع اصلی استخراج طلا هستند . البته میزان طلا در بردهای موبایل به سال تولید و برند آن بستگی دارد . برای مثال در موبایل های قدیمی میزان طلای بیشتری استفاده شده است. هم چنین سی پی یو ها و مادربرد کامپیوتر از منابع با ارزش استخراج طلا محسوب می شوند.

خبر خوش اینکه تیم صنعتی بازیافت آنلاین آماده خرید برد موبایل و کامپیوتر از سراسر ایران می باشد. خرید این بردها به صورت کیلویی بوده که شما می توانید با مراجعه به لینک داده شده از قیمت ها  آگاه شوید. لازم به ذکر است با توجه به نوسان بازار و قیمت ها جهت کسب اطلاعات دقیق تر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران ما هر روزه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.

 

کسب درآمد در خانه با بازیافت آنلاین

کلام آخر

شما همراهان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پکیج های آموزشی استخراج طلا با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۲۵۴۵۶۵

۰۹۳۹۱۲۵۴۵۶۵

۰۳۱۳۵۶۷۱۲۰۸

میرزایی

مقالات مرتبط