استخراج کاتالیزور خودرو و کاتالیست پتروشیمی | خرید خاک کاتالیست | خرید کاتالیزور خودرو| آموزش استخراج طلا و نقره از قطعات الکترونیکی

فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی

بازیافت آنلاین ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه بازیافت ضایعات ازجمله فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی است.

در ادامه مقاله با این اسید پرکاربرد در صنعت بیشتر آشنا می شویم.

اسید کلریدریک دارای چه خصوصیاتی است؟

اسید کلریدریک که با نام جوهر نمک شناخته شده است محلولی بی رنگ با بوی تند است. اسید کلریدریک یک اسید معدنی بسیار خورنده و قوی بوده که کاربردهای متنوعی در صنعت دارد. جالب است بدانید این اسید در بدن نیز وجود داشته و در اسید معده یافت می شود تا به هضم غذا کمک کند.

از اسید کلریدریک در اسید شویی فولاد ،  تولید ترکیبات آلی مانند وینیل کلرید ، تولید ترکیبات غیر آلی ، کنترل ph و موارد دیگر استفاده می شود. هم چنین این اسید مصارف خانگی نیز داشته و برای نظافت و پاک کردن لکه ها از سطوح استفاده می شود. دقت داشته باشید هنگام استفاده از این اسید مواظب دست‌ها و چشم‌های خود باشید.

اکنون که با اسید کلریدریک و کاربردهای آن بیشتر آشنا شدید در ادامه به کاربرد این اسید در بازیافت انواع ضایعات و استخراج فلزات گرانبها می پردازیم.

 

فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی

فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی

کاربرد اسید کلریدریک در بازیافت ضایعات

اسید کلریدریک یا همان جوهر نمک کاربرد های فراوانی در بازیافت ضایعات دارد که می توان به چند مورد زیر اشاره کرد :

۱٫ بازیافت نقره

یکی از کاربردهای مهم جوهرنمک برای استخراج فلز گران قیمت نقره از ضایعات است. اکثر مواقع برای بازیافت نقره از جوهر نمک استفاده می شود زیرا نقره به صورت کلرید ته‌نشین شده و پس از ذوب کلرید فلز نقره حاصل می شود. به عنوان مثال برای استخراج نقره از ضایعات رادیولوژی حتماً به جوهرنمک نیاز خواهید داشت.

۲٫ استخراج پالادیوم از کاتالیزور

برای استخراج فلز ارزشمند پالادیوم از کاتالیزورهای خودرو از اسید نیتریک ، آمونیاک و جوهر نمک استفاده می شود.

۳٫ استخراج پلاتین از کاتالیست

یکی از روش های بازیافت پلاتین از کاتالیست های مستعمل محلول تیزاب است. محلول تیزاب خود مخلوطی از اسید نیتریک و اسید کلریدریک با نسبت حجمی ۱ به ۳ می باشد.

یکی از نکات مهم در استفاده از اسید و مواد شیمیایی برای بازیافت ضایعات استفاده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی است در واقع نباید برای استخراج فلزات گران بها از مواد شیمیایی صنعتی استفاده کرد. به همین جهت تیم بازیافت آنلاین به فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی و سایر مواد شیمیایی آزمایشگاهی می‌پردازد.

 

فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی

کلام آخر

شما همراهان گرامی می توانید جهت خرید و سفارش اسید کلریدریک آزمایشگاهی و سایر مواد شیمیایی با بازیافت آنلاین تماس بگیرید.

به دلیل نوسان قیمت ها برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

مقالات مرتبط