استخراج کاتالیزور خودرو و کاتالیست پتروشیمی | خرید خاک کاتالیست | خرید کاتالیزور خودرو| آموزش استخراج طلا و نقره از قطعات الکترونیکی

روش استخراج طلا از سنگ کربن

روش استخراج طلا از سنگ کربن

فرآیندی برای استخراج طلا از ماده ای که دارای سنگ معدن گرافیتی یا سایر سنگهای کربن در یک عملیات آسیاب طلای CIP (کربن در خمیر) ، CIL (کربن در لیچ) یا CIC (ستون کربن در ستون) است.

مرحله آسیاب کردن ماده به مش ۸۵٪ -۳۲۵ در یک محلول آسیاب عمومی که شامل مقدار از پیش تعیین شده

نفت سفید است و به دنبال آن مرحله شستشو سنگ معدن کربن توسط سیانیداسیون است. فرایندی برای استخراج طلا از گرافیت یا باطله های کربنی دیگر در عملیات آسیاب طلای CIP (کربن در خمیر) ،CIL (کربن در لیچ) یا CIC (کربن در ستون) آسیاب کردن این ماده به مش ۸۵٪ -۳۲۵ در یک محلول آسیاب عمومی که شامل مقدار از پیش تعیین شده نفت سفید است و به دنبال آن مرحله شستشو سنگ معدن کربن توسط سیانیداسیون انجام می شود.

GOLD استخراج فرایند
زمینه اختراع

اختراع حاضر مربوط به یک فرآیند بهبود یافته برای استخراج طلا از سنگ معدن گرافیتی یا کربن.
زمینه اختراع استخراج طلا معمولاً توسط فرآیندهای C1P ، CIC یا CIL انجام میشود که از کربن فعال برای جذب یون طلای محلول در محلول بر روی کربن استفاده می کنند. روش استخراج طلا از سنگ کربن

همه سیستم ها از مدار آسیاب برای کاهش اندازه سنگ معدن و آزاد سازی ذرات طلا استفاده می کنند.

همه سیستم ها همچنین از سیانور برای حل ذرات ریز طلا در محلول سیانور طلا استفاده می کنند.

پس از حل ، از فرآیندهای جداگانه CiP ، CIL یا CIC استفاده می شود.
در فرآیند کربن در خمیر از مخازن شستشو برای نگهداری خمیر سنگ طلا استفاده می شود تا ذرات کافی طلا حل شده و درصد بالایی از بازیافت طلا وجود داشته باشد.

پس از حل شدن طلا ، پس از حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت شستشو ، تفاله حاوی محلول سنگ و طلا به مخازن CIP ارسال می شود.

در مخازن CIP ، تفاله در فواصل دوره ای از طریق پمپ ها منتقل می شود.

روش استخراج طلا از سنگ کربن

روش استخراج طلا از سنگ کربن در سایت بازیافت آنلاین

کربن

به این ترتیب ، کربن در هر مخزن مقادیر بیشتری از طلا را حفظ می کند زیرا از خط مخزن CIP خارج می شود. در فرآیند کربن در لیچ از مخازن آبشویی استفاده می شود تا خمیر سنگ طلا را حفظ کرده و اطمینان حاصل کند که ذرات طلا به اندازه کافی حل می شوند و درصد بالایی از بازیافت طلا وجود دارد.

کربن در مخازن شستشو وجود دارد و امکان حرکت کمتر خمیر و کربن را فراهم می کند.

مخازن لیچ توسط صفحات کربن از هم جدا می شوند به طوری که کربن ۲ درجه از مخزن به مخزن منتقل نمی شود ، بلکه در عوض از طریق پمپاژ در حالی که پالپ از مخزن به مخزن از طریق لباسشویی جریان می یابد.

فرآیند کربن در ستون به طور معمول همراه با یکمدار CIP استفاده می شود.
مخازن CIC کوچکتر از مخازن CIP یا CIL هستند و میزان دبی آنها محدود است ، بنابراین اجازه نمی دهد که کربن از مخزن به مخزن دیگر عبور کند زیرا صفحه های بین مرحله کربن  نیستند که به طور معمول استفاده نمی شوند.

و مقدار کربن موجود در آنها بسیار کمتر است.

ستون / مخزن.

سنگ معدن طلای گرافیت که توسط CIP ، CIL یا CIC پردازش شده حاوی مقادیر قابل توجهی کربن غیر آلی به شکل گرافیت است.

این گرافیت مانع از روند شستشو می شود ، بخشی به این دلیل که طلای موجود در گرافیت به راحتی برای درمان قابل دسترسی نیست و بخشی نیز به دلیل اینکه گرافیت مقادیر خاصی از مجموعه سیانور طلا را جذب می کند ، که منجر به کاهش مقدار طلا می شود. استخراج شده از سنگ معدن طلا در یک پیوند یونی با گرافیت گیر می افتد که نمی تواند به راحتی شکسته شود و هنگامی که ذرات گرافیت به دم رد می شوند ، طلای مرکب از گرافیت با باطله کنار گذاشته می شود.

سیانیداسیون معمولی پیوند یونی را نمی شکند و بنابراین ارزش طلای بازیابی شده بسیار پایین است ، معمولاً زیر ۲۵ تا ۴۰٪. چندین تلاش برای بهبود کیفیت طلای استخراج شده از سنگ معدن گرافیت یا کربن انجام شده است.

بازیافت آنلاین

استخراج طلا از سنگ کربن

به عنوان مثال ، ثبت اختراع

به عنوان مثال ، ثبت اختراع شماره ۲،۲۳۴،۱۴۰ ایالات متحده مورخ ۴ مه “۱۹۴۱ ، تصفیه سیانیداسیون سنگ معدن را توصیف می کند که در آن از محلول قلیایی سیانور آبی برای حل طلا از سنگ معدن آنها استفاده می شود.

در طول cyanidation. کانادا ثبت اختراع شماره ۳۰۶۶۸۵ مورخ ۱۹۳۰/۱۲/۱۶ افشا یک فرایند برای درمان طلا سنگ معدن تحمل حاوی گرافیت یا کربن آزاد از جمله مرحله از خرد کردن سنگ معدن و مشمول سنگ معدن به یک محلول آبی از دی اکسید گوگرد قبل از cyanidation. گوگرد دی اکسید قبل از سیانید شدن با آب یا آب آهک برداشته می شود.
ثبت اختراع کانادایی شماره ۲۱۷،۵۱۹ مورخ ۱۹۲۲/۰۴/۰۴ و ثبت اختراع مربوطه ایالات متحده ۱،۴۶۱،۸۰۷ مورخ ۱۷ ژوئیه ۱۹۹۲ ، معدن طلای گرافیت را با یک ماده خاکی قبل از شستشوی سیانور برای بهبود بازیابی طلا آشکار کرد.

شرح مختصر

نقاشی ها تجسم های ترجیحی این اختراع در حال حاضر با جزئیات بیشتری شرح داده می شوند و وقتی همراه با نقاشی های زیر خوانده می شوند ، بهتر درک می شوند:
نمودار جریانی از روند استخراج طلا است. شرح دقیق اجزای ترجیحی فرآیند اختراع حاضر شامل آسیاب کردن سنگ معدن گرافیت یا کربن تا ۸۵٪ – ۲۰۰ مش ، سنگ زنی خوب سنگ معدن تا ۸۵٪ – ۳۲۵ مش با استفاده از محلول آسیاب عمومی در ۱ درجه حضور نفت و سپس تصفیه سنگ معدن در CIP ، عملیات آسیاب طلای CIC یا CIL.

مقالات مرتبط